Saturday, 8 October 2011

Little girl's little room




W tym oto pokoiku nasza Nadia sypia od juz ponad dwoch miesiecy.
Wyglada na to, ze lubi swoje miejsce;).
Pokoj jest maly, wiec chcialam zeby byl praktyczny, nieprzeladowany przemiotami, jasny i cichy.
Ale i dziewczecy, przytulny...

Musze powiedziec, ze wiekszosc prac przy urzadzaniu wykonal moj maz.
Za co jestem mu bardzo wdzieczna.
Moja praca ograniczyla sie do wybrania zawieszki;).
I wygodnego fotela (bardzo przydatny na liczne karmienia nocne;).

No wiec tak to wyglada, pierwsza wersja krolestwa nadiowego, ktore na pewno bedzie sie zmieniac wraz z tym jak jego mala mieszkanka bedzie rosnac (chociaz jakos tak ciezko jest na razie mi to sobie wyobrazic!)

***

In this very room Nadia has been sleeping for over 2 months now.
She seems to like it here at the moment;).
I wanted to keep it simple, bright, comfy, and quiet.
But also quite girly and cozy...
The room is so calming, even for me, or maybe especially for me;).


I must admit - the most of work here has been done by my husband.
I was so grateful for that.

My work was choosing the bunting basically;).
And the armchair (for those endless night feeds;).

So, this is the first version, this space is bound to change as she, little Nadia, grows (although so hard for me to imagine it now!)

7 comments:

Ania. said...

Hej!Sliczna masz corunie i sliczny pokoik.Moze malutki,ale bardzo przyjemny i idealny do spokojnego dorastania malej ksiezniczki.Nasza Nadia ma juz prawie 2 latka i jest mala lobuziara.Jako niemowle wrecz aniolek,teraz daje popalic rodzicom hehe.Starszej siostrze tez.Pozdrowienia i caluski dla malej Nadusi.

alizee said...

Będzie będzie i to szybciej niż się wydaje... ale na razie ciesz się tym maleństwem i każdą chwilą spędzoną z nim :))
Piękny, delikatny pokój, bardzo lubię takie wnętrza dla maluszków.

Uściski dla Was przesyłam :))

Marchewka Dracoolina said...

Masz wiadomość! :)
P.S. Pokoik słodki, a jego właścicielka jeszcze słodsza!

Daria Balcer said...

śliczny pokoik. zapraszam do mnie balcerdaria.blogspot.com

ula said...

bardzo ładny i nie przegadany, podoba mi się ;)), napis supr a mała cudna, urośnie zaraz, nawet się nie obejrzysz ;)))
pozdrawiam cieplutko

Magda said...

Piękne te zdjęcia :-):-)

Magda said...

Cudowny pokoik :-)