Tuesday, 26 January 2010

Yey!

Jedna z najwazniejszych osob w moim zyciu, przyjaciolka Tania, zdecydowala sie zalozyc bloga (a dzis pojawil sie na nim pierwszy post, to wazne wydarzenie musze uwiecznic wiec u siebie)! Oto on.
Wiem juz teraz, ze blog ten bedzie wyjatkowy, tak jak jego autorka:), wiec serdecznie zachecam do zajrzenia...

***

One of the most important people in my life, my friend Tania, decided to create her own blog! I am probably more excited than she is;), but I know already that her blog is going to be amazing - just as she is:).
Do have a look, here...

2 comments:

aagaa said...

Bloga Tani dodałam juz do moich ulubionych!Fajnie by było,gdyby translatorka sobie zainstalowała....
Pozdrowionka

Lena said...

Agus, dzieki za tak cieple przyjecie Tani:), powtorze jej zeby zalozyla translatorka na blogu.
Pozdrowienia!